DISTANČNÍ VÝUKA

Rozcestník pro žáky, kteří jsou nemocní, nebo v karanténě. 
 
Distanční online výuka bude vedena pouze v případě, že onemocní, nebo je v nařízené karanténě, více než polovina žáků alespoň jedné třídy. Žáci mají zákonnou povinnost účastnit se distanční výuky. Pokud se žák této výuky nemůže účastnit, zákonný zástupce jej omluví v souladu se školním řádem.
 
Pro práci na dálku škola využívá učebnu Google Classroom. Zde jsou pro žáky připravovány materiály z jednotlivých předmětů. Aplikace Učebna bude sloužit pro všechny žáky od 2.ročníku. 
Po kliknutí na obrázek níže budete přesměrováni na přihlašovací stránku.
 
  
 
Žáci se přihlásí pod svým školním účtem ......@zsradimer.net. Přihlašovací údaje jste obdrželi na začátku školního roku. 
 
Jakmile se žák přihlásí, tak vpravo nahoře vybere aplikaci Učebna. 
 
Pokud ještě nebyl nikdy přihlášen do dané učebny (předmětu), tak musí zvolit variantu "tlačítko +  , zapsat se do kurzu. Najde to opět vpravo nahoře.
K tomu aby byl úspěšně přihlášen, musí znát kód učebny (kurzu). Ten získá od svého učitele. Následně má přístup ke všem sdíleným materiálům. 
Aplikaci učebna mohou mít žáci nainstalovánu také na svých mobilních zařízeních.
Prostřednictvím této učebny mohou také probíhat online schůzky. Používá se k tomu služba Google meet.
 
Přednostně však budou schůzky probíhat pomocí služby Hangouts - především u žáků prvního stupně, nebo Microsoft Teams - především u žáků 2.stupně. Vždy po předchozí domluvě s pedagogem.
 
K online schůzkám žáci dostanou pozvánku do svých školních emailových účtů. Je třeba je pravidelně kontrolovat.
 
Pokud už je žák přihlášený na stránkách Google, tak stejně jako vybíral aplikaci Učebna, tak si vybere aplikaci Gmail. Viz obrázek výše.